Drömfångare

2010-11-22 / 15:44:40


Bild
Har den här bilden i min inspirationsmapp och kan inte riktigt släppa den. Hur fint är det inte med drömfångaren hon har som örhänge? Jag vill gärna köpa ett örhänge att ha på ena sidan med långa fjädrar på som liknar detta.

Det är alldeles för kallt här i Sundsvall idag, fryyyser ihjäl! Har varit på skolan idag med mina favorittjejer. Sedan följdes jag och Ida och handlade inne i stan. Fick även tillbaka tentan och grupparbetet idag, är så nöjd och glad! Känns så skönt när man fått bekräftat att man klarat ännu en kurs..


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt me drömfångaren hon har där ja !

2010-11-22 @ 15:46:00
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: terese

Härligt Malla!! Du ä bäst ;)

2010-11-22 @ 18:16:44
Postat av: sofie

va duktig du är :) längtar tills helgen då vi kan ses! Vilken kväll ska ni ha middag? För vi måste boka in en middag och träff en kväll :):)

2010-11-22 @ 20:37:35
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: