Första advent

2010-11-28 / 15:16:28

Idag är det första advent, väldigt mysigt att sitta inne och fika lussekatter och dricka julmust när det är kallt ute. Har fått massage av mamma idag, haft adventsfika med familjen och just nu håller jag på att packa alla mina saker igen. Ikväll ska vi äta plankstek till middag och sedan åker jag och Hanna till Umeå där vi ska på adventsmys hos Petra. Vi stannar även där över natten och sedan så har planerna ändrats och jag åker till Sundsvall ensam imorgon. Kommer sakna min syster otroligt mycket! Har massvis med bilder sedan middagen igår, de postar jag imorgon. Vi hörs då..

Önskar er alla en trevlig söndag och en fin första advent med de som ni tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: