I've walked a mile in my shoes

2010-11-05 / 11:46:11


Angelica Blick
 Jag har tittat på ett par liknande skor på Vivistyle.se men såg nu att dessa skor finns på DNA. De var ju supersnygga! Tror jag ska spana i dem i butik i helgen.

Hade en supertrevlig dag igår. Redovisade under dagen och sedan mötte jag upp Henrik på stan. Var väldigt kul att se honom igen. Vi lagade middag här hemma hos mig och så kom tjejerna över för en vinkväll. Jag älskar att fylla min lilla lägenhet med folk. Vi drack vin, pratade och när de gick vid halv ett så var jag och henke uppe några timmar till och pratade. Tyckte synd om honom som skulle upp tidigt för att åka till Umeå. Nu ska jag tvätta och sedan kommer min älskade hit i eftermiddag. Som jag saknat honom! Har massa planer för vår helg tillsammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: