You are the only exeption

2010-11-11 / 22:15:39


Bild
Vi får acceptera att aldrig kunna vara i varandras närhet. Att inte kunna komma hem efter en jobbig dag och få en puss på kinden som ett välkommen hem. Bara en sådan enkel sak som att somna på en arm och vakna i en famn tycker jag är ett lyx att få uppleva. Vi har nästan alltid haft många mil mellan oss. Det har inte alltid varit lätt. Jag har hatat det många gånger. Jag vet att distansen för oss närmare mer än den sliter oss isär, jag känner ditt hjärta så väl nu och du mitt. Men ibland blir jag så fruktansvärt ledsen. Det finns inga andra alternativ än att härda ut, tills nästa gång vi får ses. Det värsta är att inte veta när det är, hur många veckor som ska passera innan vi ses igen. Det enda som fattas här nu är du. 
Jag saknar dig varje dag.


Kommentarer
Postat av: Petra

Du skriver så fint Malin, du borde författa poesi (fast det kanske du redan gör?). Massa kramar från Umeå (kom snart hit och ha roligt igen!)

2010-11-11 @ 22:32:13
URL: http://petrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fint! :) ni gör det så bra du & robin! kämpa på! Kram

2010-11-11 @ 22:38:56
Postat av: Robin

Saknar dig hela tiden älskling du är mitt allt! Älskar dig över allt annat Puss

2010-11-12 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: