Mot Umeå

2010-10-23 / 07:15:04

Vi hade så kul igår, ladies night var roligare än jag trodde att det skulle vara. Klappade händerna och sjöng med så att rösten är alldeles svag idag. Vi åkte hem tidigt och jag packade väskan, för sent igår bestämdes det att jag och Maria åker till Umeå idag. Vi ska spana in modeparaden och gå ut ikväll, vars det blir får vi se. Sedan på söndag åker jag till Åsele i tre dagar, har nämligen bara tentaplugg i veckan och tänkte att jag lika gärna kan plugga där. Har aldrig längtat efter en varm famn att somna och vakna i så mycket som jag gör just nu så jag är så glad att jag ska hem. Just nu vill jag inte sakna så det känns så skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

å skulle me velat gå på ladies night nångång . värkar riktigt skoj !

2010-10-24 @ 15:03:58
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: