1:a september

2010-09-01 / 11:00:05


Bild: google.se
Jag ska äntligen gå till frisören på lördag och bli av med mina hemska utväxt och mina slitna toppar. Hittade en salong inne i stan som jag ska prova på som heter sax och kam. Är sugen på att antingen färga en kallare blond färg eller gå hela vägen och göra det mörkt. Vad säger ni?

Har precis kommit hem från min första föreläsning. Den var super. Känslan är bra, så jag tror att jag har valt rätt. Det känns både kul och spännande att få köra igång ordentligt! Igår fick jag dessutom ett glädjande telefonsamtal från Maria att hon hade blivit antagen och alltså kommer gå i samma klass som mig. Så ikväll så kommer hon hit och bor hos mig ett par dagar tills hon hittar något eget :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ljust...

2010-09-01 @ 11:09:46
Postat av: Sanna

Blont är snyggt men jag är ju galen i mörkt hår när det blir höst och vinter...so...I´m gonna go with dark! ;) Puss!

2010-09-01 @ 12:00:29
Postat av: nathalie

Hej!! Vill tipsa dig om en tävling i min blogg, utlottning av design "romantik" Besök gärna mig och var med och tävla. Hjärtligt välkommen in till mig, jag svarar på frågor om photoshop/bloggdesign. Hoppas du kommer att trivas hos mig. Med vänlig hälsning www.sweetncute.blogg.se

2010-09-01 @ 19:08:52
URL: http://sweetncute.blogg.se/
Postat av: Emma

Ljust! Jag tycker du är så fin i håret som du har nu!

2010-09-01 @ 20:22:23
URL: http://emmauddeby.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi flyttar i slutet på september. Får lägenheten den första oktober. Det känns riktigt spännande, man vill ju bara att det ska hända på en gång! Hur går det i Sundsvall? Kram

2010-09-02 @ 20:56:20
URL: http://emmauddeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: