8:e september

2010-09-08 / 12:58:26


Jag har precis fått helg för denna vecka. Så nu är jag hemma på lunch och så ska jag gå en sväng på stan (skor, skor, skor!) Blir ensam ett par dagar nu för Maria tog bussen till Umeå för en stund sedan. Måste börja läsa kurslitteraturen idag också..

 Ikväll är det en dryckestävling som heter Caps. Vet inte om jag ska vara med, har hört att man blir rätt full och jag vet inte om jag orkar det en kväll till, haha! Så vi får se om jag stannar hemma. Har ett par timmar på mig att bestämma hur jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är rätt roligt och är man duktig behöver man inte bli så full ;P

2010-09-08 @ 13:51:42
URL: http://andrealarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: