If you love life, show it

2010-09-07 / 11:26:41









Igår spelade vi vinbrännboll mot de andra föreningarna. Det var inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi fick nämligen inte springa eller slå som vanligt. Det var genom krabbgång vi skulle ta oss fram, så jag hade otroligt ont i handlederna och fingarna efter första matchen haha. Men den vann vi mot journalisterna och det var såklart viktigast! Mellan andra och tredje konen kunde du välja mellan att svepa 2 glas vin så fick du 5 poäng för varje eller dricka dem som vanligt och få 3 poäng. Väldigt kul hade vi, Electra Purple and the gang.  C-O MITTARE, VI ÄR COMMITTARE!  

Ikväll blir det en lugn kväll med faddermiddag. Mina faddrar bor båda i samma hus som mig så jag behöver inte gå långt. Så nu ska jag vila upp mig för kvällen och äta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: