Make Up Store

2010-09-27 / 17:12:22


Har två produkter från Make Up Store som jag gärna skulle vilja ha i höst och vinter. Den första är lip treatment där den gröna är peeling för torra läppar, den vita är inpackning för läpparna och den röda är ett läppbalsam. Sen skulle jag vilja ha ett ljust nudefärgat läppstift. Det här heter "Bare"!

Var så klantig imorse, skulle möta upp Frida m.fl på skolan men försov mig till klockan 11. Helt sjukt för jag hade ställt klockan på halv 8. Blev så stressad, kommer få magsår av all stress. Så hann inte göra något som jag hade tänkt hinna med på morgonen. Fick springa på skolan och skriva ut sammanfattningar klockan 12 och sen gick jag hem till Rebecca där vi suttit hela dagen och pluggat begrepp och teorier tillsammans. Ska föresten svara på frågorna ikväll om jag hinner :)


Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack Malin! ;D Va kul med frågestund förresten!

2010-09-27 @ 18:06:11
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: