Shop til you drop

2011-12-20 / 22:24:35

Läser Londonguider men tips om shopping, mat, nattklubbar. Drömmer om shoppingen på bland annat Topshop, Forever21, Urban Outfitters, American Apparel, Beyond Retro (som tydligen är fantastiskt i London) och New Look. Något som jag skulle vilja ha är ett par låga docs, sedan ska jag försöka köpa mig bas t-shirtar på American Apparel. Det är ungefär en vecka tills vi åker nu. Så efterfrågar tips nu igen, vart och vad får man inte missa att; äta, dansa, shoppa, se?


Kommentarer
Postat av: ida

längtar längtar längtar & fan vad vi ska SHOPPA! saknar dig redan. <3

2011-12-20 @ 23:03:52
URL: http://minarutiner.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag kan inte tillföra så mycket på utgångsdelen, men jag tyckte att ett besök på S:t Paul's Cathedral var väl värt pengarna (9 pund för student tror jag) eftersom att utsikten man får på slutet är vidunderlig :)och ät i Chinatown! Kommer inte ihåg vad vår restaurang hette, men ta bara någon, och beställ in flera rätter och ät tillsammans ur alla! Och gå på Starbucks... :D Och säga vad man vill om Primark, men man måste besöka den på Oxford St tycker jag. Den är gigantisk och folk var som galna när jag var där :P



Vad avundsjuk jag blir på dig :) Ha en god jul!

2011-12-21 @ 08:02:31
URL: http://molinklave.wordpress.com
Postat av: Emma

Primark måste ni gå på, och så får man ju inte missa att gå på en engelsk pub! :)

2011-12-21 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: