The holiday

2011-12-27 / 21:29:26

               
Några blandade bilder från min jul hemma. En kraschad julgran, massvis med snö, en ny fin stickad mössa och juldagsfirande.

Har precis kommit hem från Umeå, jag och mamma har skjutsat Hanna till flygplatsen. Nu ska jag packa väskorna. Imorgon åker jag till Sundsvall först där jag hämtar upp Malin och Ida. Sen åker vi till Stockholm där vi möter upp Maria och på torsdagmorgon åker vi till London. Hoppas att jag hinner skriva något mer innan lördag. Annars önskar jag er redan nu en fantastisk nyårsafton och ett gott nytt år.


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, du skulle sagt att du åkte till Umeå ju! :(

2011-12-28 @ 16:03:43
URL: http://jennyboberg.blogg.se/
Postat av: Robin

Hoppas att du har det bra hjärtat saknar dig hela tiden! Nu har Lowe och Hans tjej gått och lagt sig så nu ska jag också sova:) Hoppas att kvällen blir rolig i London! I miss you wery mutch BABY :-) Puss

2011-12-31 @ 01:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: