All that glitters

2011-02-21 / 15:36:07


Fotade några av mina smycken tidigare idag. Alla mina nuvarande favoriter finns med på bilden..

Kursstarten idag gick väldigt bra och vi gick göra en övning som handlade om att leda och att bli ledd. Halva klassen fick helt enkelt ha ögonbindel på sig och så fick vi leda runt varandra utan att säga ett ord. Det kan bli ganska intressant med tanke på att vår skola har trappor överallt, stenar och stockar. Efter skolan gick jag på Ego och mitt favorit bodypump pass. Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: sofie

va härligt med träning :)

själv ligger jag hemma nu för andra dagen med feber och förkylning :( KRAM

2011-02-21 @ 18:21:47
URL: http://s0fiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad är dina favorit sminkprodukter då? :)

2011-03-14 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: