Can't seem to shake the shade

2011-02-19 / 23:59:54
Vi gick och såg på filmen Burlesque ikväll. Christina Aguilera var fantastisk, och så Cher såklart. Jag älskade filmen, ville inte att den skulle ta slut. Kommer nog bli en ny favorit i min lilla samling av filmer jag sett tusentals gånger.

Klev innanför dörren för en stund sen. Basen känns som att den dunkar inne i mitt huvud. Musik till halv tre på nätterna och så börjar det igen klockan 8. Sju dagar i veckan, morgon, dag och kväll. Det enda jag hör är samma låtar på repeat och så basen. Inser att jag vill flytta.

Kommentarer
Postat av: F

Skaffa ett jobb här åt din man och så flyttar ni till en superfin lägenhet som jag kan besöka :D :D :D

2011-02-20 @ 18:43:12
Postat av: Malin

Ja! Bra idé frida, håller en tumme för att det blir så, SNART.

2011-02-20 @ 20:37:25
Postat av: ida a

flytta till korsta och mys med oss :D jätte fint på sommarn!

2011-02-20 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: