Catch me a dream

2011-02-20 / 23:10:35


Bild
Jag har velat ha en drömfångare i en evighet nu men inte hittat någon fin. Kanske vågar mig på att buda hem en från Tradera för där finns det massa att välja på med vackra fjädrar i olika färger. Skulle passa så bra i min lägenhet..

Vaknade med huvudvärk imorse, som tur var försvann den mot eftermiddagen. Gick till gymmet och var där i en timme och efter det har jag skrattat framför Solsidan och nya Big brother. Imorgon har vi kursintroduktion, vi kommer läsa tre kurser samtidigt så får nog vinka hejdå till det mesta av min fritid. Trots det så ser jag fram emot det enormt mycket, ett nytt projekt, något spännande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

å samma här, inte hittat någon, men vill så gärna ha en fin!

2011-02-21 @ 08:37:17
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: ida

gud vilka fina inredningsbilder du har, och vilken härlig "walk in closet" du har, herregud!!

kolla gärna in min blogg, idastil.devot.se

kram :)

2011-12-06 @ 15:55:07
URL: http://idastil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: