I'll sail the world to find you

2011-02-10 / 19:06:53


Weheartit

Jag har haft världens sämsta dag. Inget har gått som jag velat, har varit irriterad och så otroligt less. Ville så gärna gå och träna bodypump ikväll, med vädret ville något annat. Är sjukt dåligt väder här idag, kallt och snöstorm. Jag kom halvvägs till gymmet innan alla mina träningskläder var blöta, jag hade snö i skorna och såg typ inget för alla snö som blåste i mina ögon. Hade ingen lust att träna i blöta kalla kläder och sedan måsta gå den långa vägen hem igen. Behöver kanske bara krypa ned i sängen och vakna på rätt sida imorgon. Vi hörs imorgon!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar bild! hoppas din morgondag blir bättre!

2011-02-10 @ 20:15:40
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: