Svart kavaj

2011-02-04 / 09:40:08



Fyndade denna skönhet på H&M för ett par veckor sedan. En svart längre kavaj kan man matcha med allt och är så fint till bland annat jeansshorts på sommaren.

Nu väntar en dag med ännu mer plugg. Ska snart möta upp Hanna och sen ska jag sitta med huvudet i böckerna hela dagen innan jag måste springa hem och städa. Mitt hjärta kommer idag, som jag saknat honom! Blir en riktigt myshelg med god mat och hemmakvällar. Måste även berätta hur mycket jag älskade Bikramyogan igår. En av de roligaste träningspassen jag har varit på, mycket beror nog på att instruktören var så fantastiskt duktig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har med den, älskar den :)

2011-02-04 @ 11:39:37
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: