Första januari

2011-01-01 / 13:27:43


Igår sminkade jag mig med glitter från Make Up Store i färgen "Darkness". Tillsammans med röda naglar, svart klänning och ljust rosa läppstift.

Hade en underbar nyårsafton igår. Åt trerätters middag hos mamma tillsammans med min underbara släkt. Västerbottensostpaj till förrätt, oxfile med smält ost och pinjenötter till huvudrätt och hemmagjord glass med apelsin till efterrätt. Supergott! Sedan åkte jag och Robin vidare hem till Svenne där vi skålade in tolvslaget. Vid tre var jag så trött och Jeanethe var snäll och hämtade mig. Skönt att inte behöva gå hem!
Bilder kommer senare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

å så tjusigt, !

2011-01-01 @ 13:59:48
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: