You had my heart inside your hand

2011-07-07 / 00:13:00


Topp (gammal), långkjol Cubus, sandaler Scorett och väska Monki. Långkjol är mitt absoluta favoritplagg just nu!

Har spenderat första dagen på gatufesten. En lugn kväll med min älskade blev det när jag ska orka tre kvällar till. Har sett lite Rix Fm festival på stora scenen och suttit i solen. Kramat om Ida och Malin och hunnit bli glad i magen när jag fick höra att älskade Hanna också kommer hit en dag ihelgen. Imorgon ska jag åka med Malin och hennes kompisar ut och sola på någon strand och senare blir det förfest hos Emelie. Ser ni föresten på bilderna att jag blev superblond hos frisören idag? Inte ett medvetet val dock, ett hemskt frisörbesök som ändå blev rätt lyckat innan slutet. Får berätta den historien någon annan dag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag vill verkligen höra om det frisörbesöket men det slutade bra för det första jag tänkte när jag såg dig var Satan vad snygg hon är!! Längtar tills vi får ses på lördag! puss

2011-07-07 @ 18:30:00
URL: http://hannathe.devote.se
Postat av: Terese

Snygging!! :) och fint det blev med håret! Kraam

2011-07-07 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: