You can run but you won't come far

2011-06-01 / 21:06:59


Håller på att planera min packning inför Kroatienresan just nu. Den smultronröda klänningen från Divided Bas är en perfekt klänning både på stranden och på kvällen..

Jag har skrivit klart min slutrapport under dagen. Har alltså precis avklarat ett års studier på universitetet. Det har varit helt fantastiskt på många olika sätt. Mest av allt älskar jag de fina människor som jag träffat, mina underbara vänner. Imorgon fyller min mamma 50, så då ska jag fira henne hela dagen med massa gott fika och hela tjocka släkten.


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag tror jag hoppas ner i din resväska malin så man får komma till värmen igen!! :) Guud vad skönt! Puss

2011-06-01 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: