Think pink

2011-03-17 / 20:19:57

Snart är det helg, imorgon ska jag äta fredagsmiddag hos Maria och senare ska vi på bio och se Black Swan. På lördag ska jag till frisören och bli ljusare, får se hur ljust vi får det denna gång.

Efter en lång dag är jag äntligen hemma, ska ta en lång dusch och lägga mig under en filt framför något bra på tv. Vi har suttit på skolan hela dagen, efter det har jag varit och handlat och gått en liten promenad. Hoppade över träningen idag då jag är så otroligt trött i kropp och själ. Min kväll blev däremot mycket bättre när jag såg hur fint min lilla kusin Matilda hade skrivit om mig. Made my day.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi va bra för det ska du vara :) du är bäst du ! kram

2011-03-17 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: