A lovely evening

2011-09-17 / 18:44:43


Polotröja H&M / Jeans Cheap Monday / Skor Nilsons / Väska Monki
Jag var uppe tidigt imorse för att tvätta, så hela förmiddagen tvättade jag massvis med kläder. Sen åkte jag, Maria och Johanna ut till Birsta. Ida mötte upp oss senare när hon slutat jobba. Jag var där för att spana in väskan på Monki och knep den sista.

Nu har jag precis bytt om till kläderna ovan och ska iväg och äta med några vänner. På vägen hem ska jag förbi på Hemmakväll och köpa en stor påse med godis för sent ikväll kommer min kära pojkvän hem. Ska krama honom så hårt, han är otroligt saknad.

Kommentarer
Postat av: ida

å vilken snygg polo!

2011-09-18 @ 09:05:08
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: