Necklace by Alice Fine

2012-08-25 / 10:30:00
Här är en lite bättre bild på halsbandet som blev mitt under Pop Up Store. Alice Fine har varit med i Årets Rookies så jag hade spanat in detta halsband redan i februari då jag såg det i Rookies Showroom. Nu får det pryda min hals i höst tillsammans med mysiga stickade tröjor. 
 
Jag är just nu hemma i Åsele efter att ha tillbringat lite tid i stugan i Härjedalen. Tyvärr blev jag sjuk i torsdags och låg mest och sov under dagen och det är först nu jag känner mig lite bättre. Ikväll är vi bjudna på grillfest hos Anki och Danne så det blir en helg här hemma innan jag åker tillbaka till Sundsvall för att få ordning i lägenheten innan skolan drar igång. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kom heeeeeeeeeeeem! Vi börjar om igen! Vi glömmer aaaaallt!

2012-08-25 @ 12:05:10
URL: http://iekw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: