Sommarens sandaler

2012-08-28 / 17:58:57
Köpte två par sandaler i Stockholm då mina fötter längtade efter platta sköna skor att springa runt i. Det svarta paret köpte jag på Rizzo och paret i brons på Scorett. 
 
Jag åkte till Sundsvall igår och skyndade mig att packa upp väskorna jag bott i den här sommaren. Just nu njuter jag av att ha tillgång till hela min garderob, ett välfyllt kylskåp och att träffa vänner jag knappt sett på flera veckor. Som planerna ser ut nu så åker jag igen på torsdag. Till Göteborg och hälsar på Hanna som precis flyttat dit. Det blir därmed det sista äventyret för den här sommaren.

Kommentarer
Postat av: ida

Sjukt snygga

2012-08-29 @ 06:52:04
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: