50 nyanser av blont

2012-12-19 / 21:21:17
Jag ska till frisören imorgon. Därav dessa många bilder på mitt hår de senaste två åren. Kortare och längre, rött och så blond igen, den perfekta beiga nyansen och ultrablond. Jag gillar min hårfärg bäst på bild 5 & 6. Men efter en misslyckad utväxtfärgning förra sommaren så fick frisören lägga blekning i hela mitt hår. Blev väldigt blond. Och trivdes faktiskt bra i den färgen, så den fick stanna ända fram till mitt senaste frisörbesök. Nu vill jag tillbaka till det beiga igen, så det är målet imorgon.
 
Vad tycker ni är bäst?  

Kommentarer
Postat av: ida

5,an e min favorit :)

2012-12-20 @ 08:04:57
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: