Whereever I'm with you

2012-02-29 / 21:44:46
Jag har varit så sinnessjukt tillfreds med livet den senaste tiden. Allting som jag velat har på någon mirakulöst sätt slagit in. Har inte ens vågat prata om det för jag vet att det nästan varit för bra för att vara sant, om jag pratar om det då kommer motgångarna och lyckan slås i spillror.

Nu måste vi flytta från vår lägenhet i Sundsvall då den ska säljas. Förundras över den sorg jag känner över att måsta flytta. Jag är liksom trött på att flänga omkring, packa mitt liv i små lådor efter några månader här och några månader där. Är trött på att inte höra hemma någonstans. Jag har bott som längst ett år på samma ställe sedan jag var 17. Nu tas mycket av min tid och tankeverksamhet upp av frågor om boende, hur det blir när jag kommer hem och var vi ska ta vägen. Hur som helst blir det bra så länge vi är tillsammans.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej men så tråkigt.. Men har ni hittat någon annan längehet då och tills när måste ni flytta ut?? Hoppas allt ä bra, roligt att du trivs på praktiken i alla fall :) Kram vännen

2012-02-29 @ 22:37:26
URL: http://s0fiie.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag hoppas det löser sig med boende! Det kommer det göra. Håller tummen för er! Hoppas allt går bra på praktiken osv. Stor Kram

2012-02-29 @ 22:56:22
Postat av: Petra

Det löser sig alltid, bästa Malin, ni är ju dessutom två och jag har hört rykten från säkra källor att allt blir lättare då! Massa kramar!

2012-03-01 @ 01:15:45
URL: http://petrap.blogg.se/
Postat av: M

Rings idag/ikväll tycker jag, under helgen ialf. Vi måste prata! Kärlek <3

2012-03-02 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: