Styleguide Bik Bok

2012-06-07 / 10:23:33


Var inne på Bik Bok igår och fann så otroligt mycket fint. Här är deras styleguide för vecka 23. Gillar batik t-shirten bäst. Den finns nämligen i svart också, hur fin som helst!

Igår tog jag bussen till Övik där pappa hämtade upp mig. Vi strosade runt på stan en stund innan vi åkte hem till Åsele. Fick med mig ett fint linne från Whitney Ports kollektion hem som jag tänkte inviga imorgon. Nu ska jag spendera ett par dagar hemma hos mamma och pappa vilket ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Absolut. Jag och Therese pratade om att ses på söndag innan hon börjar jobba. :) för jag är upptagen hela lördag..

2012-06-07 @ 13:36:15
Postat av: ida

kalas fina grejer !

2012-06-07 @ 18:10:45
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: