Tolv från midsommar

2012-06-23 / 21:42:40
 
 
 
Här är tolv foton från min midsommar. Tyvärr fotade jag bara med mobilen och inte speciellt mycket, får låna bilder av de andra sen.
 
Jag spenderade min midsommar ute i Söråker där Malin P och Mattias hade fixat midsommarfest. Det var lunch, massvis med roliga lekar och så dans runt midsommarstången. Det var så himla bra arrangerat, allt från maten till aktiviteterna. Vi hade ju så tur med vädret också. Det enda som jag egentligen saknade var Robin! Hur hade ni det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finaste midsommarfirandet:) Förstår dock att du saknade Robin bland alla massa par:P

2012-06-26 @ 00:27:31
URL: http://emeliemariaoberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: