Älskade mamma

2012-05-27 / 18:14:44

Blandade bilder från helgen.

Idag är det mors dag. Så idag vill jag skriva en hyllning till min fantastiska, kärleksfulla, underbara mamma. Jag ber min mamma om råd om nästan precis allt. Hon finns alltid där med ett stöttande ord. Jag blir tåris bara av att tänka på att någon älskar mig så villkorslöst och fullständigt.

Jag läste någonstans att allt som jag är, eller hoppas bli, är min mors förtjänst. Om jag kan bli en hälften så fantastisk mamma som min egen den dag jag själv får barn så är det nog för mig. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: F

Jag gråter av dina fina ord! Är din mor hälften så fantastisk som du är, min vackra, fina och omtänksamma vän, då förstår jag att du tycker att hon är världens finaste mamma!

2012-05-27 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: