Bright colour days

2012-11-11 / 20:00:00
Tröja Åhléns / Jeans Bik Bok / Skor Whyred
Emelie & Frida på Olearys / Mitt senaste fynd, skor från Whyred / Ida och Stella idag / Födelsedagsfika
 
Min helg har bestått av tentamiddag på Olearys och sen AW på Kåren på fredagkväll. På lördag gick jag med Johanna på stan en sväng och sen bjöd jag hem tjejerna till mig på kvällen. Vi gick på Invito och sedan var vi några som fortsatte till Oscar för att dansa lite. 
 
Idag har jag varit på födelsedagskalas hos Hanna som fyllde år i torsdags. Söndagen var räddad. Hon bjöd på tårta och massa annat gott och vi satt kvar tills det blev mörkt ute och pratade. 
 
Sist men inte minst vill jag säga grattis till min fantastiska pappa på Fars Dag. Jag älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: