Fint på fötterna

2012-10-14 / 20:33:00
Två fina par skor från Zara. 799 kr respektive 679 kr.
 
Den här helgen har verkligen gått i lugnets tecken. I fredags lagade jag och Maria middag hemma hos mig och så gick vi på bio och såg Taken 2. Den var okej men inte så mycket mer. Under resten av helgen hann jag med lite träning och hemmaspa.
 
Den kommande veckan har jag sett fram emot länge då jag ska åka till Umeå i slutet av veckan för en rolig fest som Petra och Maria styrt ihop och såklart för Umeå Fashionweek. Hade allra helst åkt redan på torsdag för att se Trendspaningen med Lotta från Moderådet på fredagmorgon. Vi får se om jag hinner dit till dess men ni som befinner er där måste såklart gå dit. Här kan ni läsa mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: