I love it

2012-10-06 / 00:12:00
Ville fota min nya kjol från Lindex på, så bestämde mig för att bära den ikväll tillsammans med linne från Monki. Hade dock svarta strumpbyxor till, det har blivit så himla kallt den senaste veckan bara.
 
Imorse lämnade jag in tentan. Något man alltid måste fira på något sätt. Vi fikade på Waynes och sedan gick jag på världens jobbigaste cirkelträningspass. Ikväll gick jag, Frida, Maria och Ida på Dragons premiärmatch i basket och tanken var att jag skulle följa de andra på Invito där vi alla skulle mötas upp. Men jag var nöjd nu efter att ha spenderat några timmar på en fin förfest. Nu lockar sängen så himla mycket mer. Är rädd att jag tyvärr börjar bli lite sjuk.

Kommentarer
Postat av: ida

den kjolen är magiskt fin! avis så de stänker om de :)

2012-10-06 @ 08:29:27
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: