New coat

2012-10-12 / 11:03:00
Min höstkappa från Gina Tricot. Ville ha en lite längre kappa, denna slutar vid knäna och har en fin grå färg. Såklart fick den flytta hem till mig. 
 
Jag har försökt klura ut vad jag vill göra till våren då vi ska ha sökt de valbara kurserna senast på måndag. Känns lite läskigt eftersom det är sista terminen på utbildningen man ska planera inför. Jag tänkte hoppa i träningskläderna nu och gå på ett styrkepass på Ego. Jag får se om jag känner mig klokare efter det. 

Kommentarer
Postat av: sofie

Men så kul. Jag är ledig hela den helgen så vi måste verkligen ses!! :)

2012-10-13 @ 08:45:09
Postat av: Ida

Skitsnygg kappa i alla fall!

2012-10-13 @ 17:21:29
URL: http://iekw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: