Septemberdag

2012-09-25 / 17:19:26
Bild 1. Nytt från iittala som pryder vårt köksbord / Bild 2. Snygga byxor från Missoni Lindex kollektionen
 
Har börjat känna mig krasslig och trött, så idag orkade jag inte koncentrera mig och läsa kapitel på kapitel om public relations. Därför gick jag på stan med Ida och Maria istället, vi gick bland annat på Lindex för att spana in Missoni Lindex kollektionen. Jag gillade byxorna på bilden bäst, och barnkläderna var hur söta som helst.
 
Ikväll ska jag försöka vila bort min förkylning och sysselsätta mig med att baka under tiden. Blir limpa med nötter, russin och rivet äpple i som jag ska bjuda Hanna och Mamma på ihelgen när de kommer hit och hälsar på. 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH, vad gott! Jag längtar!

2012-09-25 @ 19:08:15
URL: http://hannaeriiksson.blogg.se
Postat av: ida

pantsen va riktigt nice

2012-09-25 @ 19:31:51
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: mamma

ska bli gott ! :)

2012-09-25 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: