Zippers 2

2013-02-21 / 15:29:35
Här kommer tre bilder på mina byxor. Bilderna speglar ganska bra hur jag känner mig, det vill säga trött haha. Men de får duga!
 
Idag är jag ledig, jag har inga föreläsningar och vi är klara med uppgiften som ska vara inne imorgon. Imorgon åker vi hem till Åsele. Pappa hämtar sin lilla golden retriever valp ihelgen och jag har lovat att se efter den på lördag. Det värker i hjärtat varje gång pappa skickar en bild på den, så hur jag ska kunna hålla mig från att ta med lillen tillbaka till Sundsvall får bli ett senare problem.
 
Nu väntar ett pass spinning + cxwork och sedan filmkväll hemma hos Hanna.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad fina byxor! Åh goldenvalpar som är som små guldtussar :)

2013-02-21 @ 17:35:06
URL: http://andrealarsson.blogspot.com
Postat av: Petra

Trött eller ej, du är superfin Malin och byxorna blev ju ett bra Hunky-substitut! Underbart med en golden, jag blir så avundsjuk, vill också ha en. Du får ta många bilder och posta på insta/bloggen ;) Hoppas att ni får en lugn och skön helg, kram!

2013-02-22 @ 14:22:12
URL: http://petrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: