A cold day

2013-01-12 / 14:50:22
Idag har jag dubbla jackor. Min fuskpäls från Vila får värma i kylan. 
 
Vi hade lite ouppstyrt fredagsmys här igår tillsammans med Johanna, Hanna och Pontus. Vi tänkte att vi ville se en skräckfilm så vi såg Sinister. Ångrade oss ganska snabbt. Den skrämde livet ur mig. Om man är lika lättskrämd som mig så kanske man inte ska se den. 
 
Jag klev upp tidigt imorse och gick på ett spinningpass, men orken var likamed noll. Så nu laddar jag med mat i soffan istället och så har jag lovat att följa med Robin på hockey om en timme! 

Kommentarer
Postat av: ida

fin din fuskpäls är , gillagilla!

2013-01-13 @ 09:29:57
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: