A happy birthday

2013-01-19 / 16:11:00
Bild 1. Vinlunch som ett hejdå till uppsatsen igår. Bild 2. Födelsedagsblomman jag gick av mina föräldrar
Bild 3. Det fina vitrinskåpet jag fick i födelsedagspresent Bild 4. Min underbara födelsedagspresent från Robin
 
Jag fyller 23 idag! Ett år går så fort! Firade med mina föräldrar, Mathias och Antonia igår. Vi åt middag på Stekhuset och sedan massa godsaker här hemma. Firandet fortsatte idag med tårta på sängen och lunch på stan. De åkte precis och nu väntar jag strax mina vänner, vi tänkte gå ut och dansa ikväll.
 
Dagens största överraskning är helt klart presenten jag fick av Robin. Har försökt klura på vad han varit så hemlighetsfull kring med kunde aldrig ha gissat på detta. Han skickade detta sms imorse. Han ska alltså ta med mig till Thailand i två veckor och vi åker redan om tre dagar. Han är alldeles alldeles alldeles för snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: