Lack kängor

2013-01-07 / 20:08:31
Fick dessa fina kängor i lack i julklapp. Från Vagabond. 
 
Då var det måndag igen efter en väldigt lugn helg. I fredags kom Ida och Evelina hit, vi pratade i soffan hela kvällen då vi inte setts på ett tag. På lördag lunchade jag med några vänner och på kvällen blev jag liggandes i världens värsta migrän. Fick bygga mig en liten mörk koja av täcken, ta massvis med värktabletter och först efter klockan 21 började det släppa. Igår tränade jag med Hanna och sedan följdes vi och Maria på Allettan premiär (för er som har lika lite koll som mig på sport, så var det hockey vi var på). 
 
Nu går vi in i sista veckan för uppsatsskrivande och nästa vecka är det dags för opponering. Så förhoppningsvis hinner jag uppdatera mer när allt är inlämnat. Det kommer vara en sån lättnad när det är över. 

Kommentarer
Postat av: F

Sjukt snygga skor Mallan!

2013-01-11 @ 02:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: