H&M Sportswear

2013-03-11 / 16:38:06
H&M:s sportkläder tycker jag bara bli finare och finare. De har enkla linnen, fina byxor och sporttoppar i massvis med fina färger. Jag har denna rosa, och tycker att den fungerar lika bra som de dyrare varianterna. 
 
Helgen bjöd på fint väder, myskvällar med vänner och promenader. Hade Ida och Evelina på besök i fredags och fick äntligen träffa fina Frida igår. Idag har jag haft min sambo hemma några timmar innan han åkte på jobb igen. Så tog vara på dagen med honom. Vi har varit ute och fikat, tvättat bilen och spanat lite i butikerna innan jag skjutsade honom till flygplatsen. Nu sitter jag och hoppas på att få en plats på kvällens crossfit pass. 

Kommentarer
Postat av: ida

håller med den rosa toppen har jag med :)

2013-03-12 @ 08:18:23
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: