On and on

2013-03-25 / 21:09:15
 
Jag var på seminarie på skolan i fredags och sen tog jag och Robin bilen hem till Åsele. Vi träffade Robins bror från Stockholm på fredagkvällen så vi kom inte iväg ut förns klockan var halv tio. Vi hamnade tillslut på en hemmafest innan vi avslutade med mat i pappas kök.
 
På lördag såg jag när killarna åkte iväg med släden som de hade byggt innan jag gick på marknaden med mamma och moster. På kvällen åt vi jättegod mat hos mamma innan jag, Mathias och Robin åkte på kalas igen. Vi avslutade såklart kvällen på wärsan som jag ännu en gång lämnade med onda fötter.
 
Helgen avslutades med att vi köpte hem thaimat, glass och chips som vi åt framför Social Network. En typisk   myssöndag hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: