Can't hold us

2013-05-23 / 18:27:41
Här är några bilder sen senast. Jag har varit hemma och målat flotten, fått några extra fräknar och åkt på premiärtur och grillat ute på älven. 
 
Anledningen till att uppdateringen varit så dåligt är att min dator håller på att driva mig till vansinne. Den är så fruktansvärt seg att jag vill slita mitt hår. Nu har jag hållit på med dessa bilder i säkert en timme, men jag gav inte upp den här gången. Påminn mig att jag ska köpa en mac snart! Nu ska jag belöna mig själv med hemmagjord glass och en bra film. Jag älskar verkligen att se film! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Filmtips! Warm bodies! Supergölli!

2013-05-23 @ 20:49:07
URL: http://emlanshusligheter.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: