Samsung Galaxy Tab

2013-05-05 / 11:32:53
Jag fick hem denna surfplatta för någon dag sedan. Är redan helt såld! Så himla mycket smidigare än att behöva starta upp en dator och så mycket lättare att ha med sig. Ska leta något snyggt fodral nu bara, men har sett några fina på Lindex. 
 
I fredags var Robin hemma här för första gången sedan flera helger tillbaka. Så vi lagade mat, drack vin och köpte hem vårt favoritgodis. Vi tog sovmorgon igår och gick sedan och brunchade på Waynes och provade jeans innan Robin åkte till Stockholm igen. Som tur är kommer han hem redan idag igen och vi tänkte kanske gå på bio. Jag är lite sugen på att se Ironman 3 men ska kolla om det är något annat roligt som går. Imorgon tänkte jag försöka ta tag i träningen igen då jag inte hunnit mer än två pass i veckan den senaste tiden då jag varit borta så mycket. Ska köra igång med lite HIIT träning nu igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läste det här: http://www.runday.se/hiit-hogintensiv-intervalltraning/ och insåg att HIIT inte är något för mig... Mvh stolt häromdagen för jag orkade jogga 2 min i sträck. Puss!

2013-05-05 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: