Stylein dress

2013-05-08 / 14:37:46
Här får ni se en liten skymt av en så himla fin klänning från Stylein som jag ska bära på min examen. Den känns mig, och den går att både klä upp och klä ned. Det passar mig perfekt då jag gärna bär denna fler än en gång. Får förhoppningsvis en bild med den på om några veckor!
 
Igår startade jag dagen med att ta en springrunda runt Sidsjön tillsammans med Hanna och söta hunden Floyd. Vi tog oss runt med ett stopp på halva vägen. Imorse körde jag ett HIIT pass på gymmets trappmaskin och sen försökte jag mig på att sola en stund men det var tyvärr inte lika varmt idag som igår. Men jag hade sandaler för första gången idag. Heja sommaren, snart är du här! 
 
Ikväll kommer några av mina fina vänner hit. Jag har laddad upp med goda kex, lite frukt, ost och choklad. Det ska bli mysigt att ses och uppdatera varandra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: